پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۰۸

پایگاه خبری

استاندار کردستان: رسالت بزرگ ما در این دوره، توجه بیشتر به شهرستان بیجار است

استاندار کردستان گفت: رسالت بزرگ ما در این دوره، توجه بیشتر به شهرستان بیجار است که به رغم ظرفیت‌ها و قدمت زیاد، عقب‌ماندگی‌هایی دارد.

به گزارش روژمان نیوز، اسماعیل زارعی‌کوشا در چهارمین روز از ایام الله دهه فجر و در آیین گرامیداشت ولادت حضرت‌ علی(ع) و روز پدر در بیجار، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت امام علی(ع) اظهار کرد: همه باید با تلاش و توجه بیشتر، بیجار را از بن‌بست توسعه خارج کنیم و اقدامات مهمی نیز در این راستا انجام شده است.

وی مردم شهرستان بیجار را انقلابی و افتخارآفرین در همه عرصه‌ها توصیف کرد و افزود: فرزندان این دیار پرچم عزت و افتخار کردستان را همواره به اهتزاز درآورده‌اند و جزو مفاخر کشور هستند.

استاندار کردستان با بیان اینکه بیجار دارای نیروهای انسانی مستعد و خلاق است، ادامه داد: در سفر گذشته به این شهرستان، مصوبات و برنامه‌ریزی‌هایی داشتیم که بعضی از آن مصوبات به ثمر نشسته است.

وی افزود  یکی از مشکلات بیجار  تامین زمین برای اجرای طرح ملی مسکن بود که هم اکنون این مشکل برطرف شده و امیدواریم در سریع تریم زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

زارعی کوشا بر لزوم حمایت از بخش تولید و اشتغال، به عنوان عوامل تحول اقتصادی در استان تاکید کرد و گفت: قرار شد جلساتی تحت عنوان ستاد استانی تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان ها تشکیل و طرح‌های اقتصادی و تولیدی بیجار به عنوان اولویت و سپس دیگر شهرستان‌ها نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: انسجام مناسبی بین دستگا‌ها، مدیران و نمایندگان مجلس در استان وجود دارد و اگر در مورد طرحی نیاز به تصمیم ملی باشد، آن را شخصا پیگیری خواهم کرد.

استاندار کردستان، نگاه دولت به استان را ویژه خواند که از این فرصت باید به خوبی استفاده کرد و یادآور شد: اینکه رییس جمهور کمتر از پنج ماه ۲ بار به کردستان سفر کرد، نشان از توجه ویژه دولت به استان دارد، پس باید از این توجه و موقعیت به خوبی استفاده کرد.