پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۴-۱۷

پایگاه خبری

بزرگترین مجموعه مبلمان در سنندج افتتاح شد

روژمان نیوز-استاندار کردستان، توسعه مبلمان در استان را گام مهمی در راستای پیشرفت این صنعت برشمرد و حمایت از تولیدکنندگان و اصناف را از رویکردهای اساسی دولت سیزدهم جهت شکوفایی و تقویت بخشی اقتصاد اعلام کرد

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، با حضور استاندار کردستان، معاون اقتصادی، جمعی از مسئولان و کارآفرینان، مجموعه مبل دنج به منظور حمایت از کارآفرینان و توانمندسازی تولیدکنندگان، رفع موانع تولید و اشتغالزایی در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع در شهرک صنعتی شماره یک سنندج امروز شنبه ۱۹ خرداد ماه افتتاح شد.

“اسماعیل زارعی کوشا” ضمن افتتاح این مجموعه در جریان روند خرید و فروش و تولید مبل در این نمایشگاه نیز قرار گرفت.

وی در این بازدید توسعه مبلمان در استان را گام مهمی در راستای پیشرفت این صنعت بیان کرد و حمایت از تولیدکنندگان و اصناف را از رویکردهای اساسی دولت در زمینه تقویت بخشی اقتصاد برشمرد.

استاندار کردستان بر حمایت از صنعت فرش دستبافت در روند این افتتاحیه تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات صنعت فرش با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این بخش می‌تواند به تحولی در عرصه تولید، فروش، تجارت فرش و اشتغالزایی منجر شود و نقش بارزی در شکوفایی اشتغال و اقتصاد استان ایفا کند.

گفتنی است: مجموعه مبل دنج به منظور حمایت از کارآفرینان و توانمندسازی تولیدکنندگان، رفع موانع تولید و اشتغالزایی با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولین در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع در شهرک صنعتی شماره یک سنندج افتتاح شد.

مجموعه مبل دنج در سه استان تهران، کردستان و ارومیه مشغول به فعالیت است.

این مجموعه بزرگترین و تکمیل ‌ترین سایت مبل، سرویس خواب و پذیرایی، فرش و لوستر در کل کشور  است که با افتتاح آن برای ۳۵ نفر شغل ایجاد شده است.

در نمایشگاه و کارگاه تولیدی مبلمان دنج در استان کردستان در مجموع ۱۴۵ نفر نیرو در بخش‌های مختلف فعالیت دارند
و این مجموعه‌ها جدا از اینکه تولیدکننده برند معتبر دنج است برندهای معتبر ایران را در کارگاه تولیدی خود عرضه می‌کنند.