پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۴-۱۴

پایگاه خبری

ترغیب مردم به حضورحداکثری و انتخاب اصلح رسالت مهم رسانه‌ها است

روژمان نیوز- فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دو موضوع مهمی است که در همه انتخابات بر آن تاکید شده است و این مهم از رسالت های مهم رسانه ها برای تشویق مردم جهت حضور در پای صندوق اخذ رای است.

سردار امان‌الله گشتاسبی عصر دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران رسانه‌های کردستان اظهار کرد: دشمنان در فضای مجازی سعی بر منحرف کردن اذهان عمومی و جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات را دارند و برای مقابله با این توطئه ؛ در این راستا باید جهاد تبیبن صورت گیرد.

وی افزود: بیش از ۵۰ رسانه معاند روی افکار مردم کار می کنند که مردم را از رفتن به پای صندوق اخذ رای بازدارند، در مقابل مردم به نظام متعهد بوده و همیشه در صحنه بوده اند.

سردار گشتاسبی بیان داشت: حضور مردم در انتخابات نیاز امروز کشور اسلامی ما است و حضور حداکثری مردم حماسه‌ای دیگری خلق خواهد کرد.

 فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: کردستان بیش از پنج هزار و چهارصد شهید را تقدیم انقلاب کرده است و این افتخارآفرینی از اول انقلاب تا کنون استمرار داشته و دارد.

وی اضافه کرد: برای تحقق این انقلاب خون ها داده ایم ما به خون شهدا مدیون هستیم و باید مدافع این نظام باشیم.

سردار گشتاسبی با اشاره به سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت و شهادت آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت گفت: در شرایطی هستیم که انتخابات زودهنگام رقم خورد و این فقدان با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به مرحله انتخاب رییس جمهور دولت چهاردهم رسیده است.