پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۴-۱۰

پایگاه خبری

شهید جمهور با نگاه عدالت محور کردستان را تعالی بخشید

روژمان نیوز-استاندار کردستان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی با خدمت صادقانه و ماندگار ، تراز و معیاری ثبت کرد که الگویی برای ادوار آینده و دولتمردان کشورمان خواهد بود

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، “اسماعیل زارعی‌کوشا” پیش از ظهر امروز پنجشنبه هفتم تیرماه در مراسم چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت که با حضور معاون وزیر، مدیران استانی و اقشار مختلف مردم در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: چهل روز از شهادت رئیس‌جمهور محبوب و همراهان گرامی ایشان گذشته و باور این فقدان برای ما بسیار سخت و جانکاه است.

وی با اشاره به اینکه سه دوره سفر رئیس‌جمهور فقید و جهادی به استان کردستان، نشان از توجه ویژه ایشان به استان بود، گفت: معتقدم هرآنچه بخواهیم از ویژگی‌های برجسته شهید جمهور توصیف کنیم، بالاتر و بهتر از آن را مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی با خدمت صادقانه و ماندگار در عین داشتن مواضع استوار و‌قاطع انقلابی، تراز و معیاری ثبت کردند که سالیان سال الگویی برای ادوار آینده و دولتمردان کشورمان خواهد بود.

زارعی کوشا با تاکید بر اینکه استان کردستان از نگاه عدالت محور و توجه ویژه شهید رئیسی بسیار بهره‌برده است، تصریح کرد: اعتبارات عمرانی که در سه سال به استان تخصیص یافت با هیچ دوره ای قابل قیاس نیست، به طوری که رتبه کردستان در طول این سال سال از ۲۴ کشور به رتبه دهم ارتقاء یافت و این یعنی ۱۴ پله رشد که ناشی از توجه ویژه رئیس جمهور شهید به کردستان بود.

وی نگاه شهید رئیسی به مناطق کم برخوردار و آسیب‌پذیر را بسیار ویژه خواند و افزود: امروز در حالی که ۴۰ روز از شهادت آیت‌الله رئیسی می‌گذرد، شاهد تخریب آن شهید از سوی برخی از جریان‌ها و تریبون‌ها با وقاحت تمام هستیم، گویا این اشخاص از یاد برده‌اند که شهید رئیسی با حضور میلیون‌ها نفر از مردم بصیر ایران بدرقه شدند.

استاندار کردستان به بیانات مقام معظم رهبری در وصف عملکرد دولت سیزدهم اشاره و اضافه کرد: مقام معظم رهبری در بیانات روز عید سعید غیدرغم فرمودند که دولت سیزدهم از دولت‌هایی بود که از ظرفیت‌های کشور به خوبی استفاده کرد و اگر این دولت ادامه می‌یافت احتمال زیاد می‌دادم بسیاری از مشکلات اقتصادی حل ‌شود.

زارعی کوشا در بخش پایانی سخنان خود خدمات وزیر امور خارجه دولت سیزدهم گریزی زد و گفت: شهید امیرعبداللهیان با خدمت مقدرانه خود توانستند جایگاه کشور را در عرصه بین‌المللی ارتقاء ببخشند.