پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۴-۱۷

پایگاه خبری

تهیه نقشه و اطلاعات توصیفی گامی بلند در راستای ایجاد زیرساخت های توسعه ای در کردستان است

روژمان نیوز-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان کفت : تهیه نقشه ها و اطلاعات توصیفی و مکانی ، گامی بلند به سوی ایجاد زیرساخت های توسعه ای در استان است.

به گزارش روژمان نیوز ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای گازرسانی به مناطق مختلف استان، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه لوله گذاری گاز در سطح استان کردستان انجام شده است و خوشبختانه ۱۰۰ درصد روستاهای دارای سکنه در این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

فعله‌گری از تهیه نقشه‌های پایه و اطلاعات توصیفی و مکانی سطح استان توسط این شرکت خبر داد و گفت:کلیه نقشه‌های پایه با هدف ایجاد شبکه گسترده GIS گازرسانی در سطح استان تهیه شده است.

در ادامه اکبر محمدی نیز با تقدیر از خدمات شبانه‌روزی شرکت گاز در سطح استان ، این شرکت را یکی از دستگاه های اجرایی موفق استان در دستیابی به ماموریت های تعریف شده خواند.

محمدی تهیه نقشه ها و اطلاعات توصیفی و مکانی استان را اقدامی مثبت در راستای تسهیل در ایجاد زیرساخت های توسعه ای استان خواند و گفت : اطلاعات توصیفی و مکانی می تواند کمک بسزایی را در برنامه ریزی های کلان استان داشته باشد که امیدواریم این اقدام زمینه ساز دستیابی به توسعه متوازن در استان کردستان باشد .

وی با اشاره به ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به خدمات شرکت گاز، خواستار احداث مراکز امور مشترکین در کلیه شهرهای سطح استان شد و اظهار داشت: احداث این مراکز می‌تواند در راستای رفاه و خدمت‌رسانی به مردم، به ویژه در مناطق محروم و روستایی، گام موثری باشد.

در این نشست همچنین در خصوص برنامه‌های آتی شرکت گاز برای توسعه شبکه گازرسانی به مناطق جدید و همچنین افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکین بحث و تبادل نظر شد.