پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۰۹

پایگاه خبری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان برنامه های فرهنگی و هنری ماه مبارک رمضان را اعلام کرد

روژمان نیوز-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: امسال نیز همچون سنوات قبل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ویژه برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده است

به گزارش روژمان نیوز؛ به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، علی اصغر دریایی در گفت و گو با خبرنگاران استان گفت: برنامه های جزءخوانی قرآن کریم و برپایی نمایشگاه علوم قرآنی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مرکز کردستان در ایام ماه مبارک رمضان با مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: قاریان و حافظان برجسته استان هر روز بعد از نماز عصردر ایام ماه رمضان، جزئی از قرآن کریم را تلاوت و بصورت مستقیم از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان پخش می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اضافه کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در آیین جزء خوانی قرآن کریم در مسجد جامع شهر سنندج ویژه برنامه های متنوعی با حضور ماموستایان و حافظان قرآن کریم اجرا و تقدیم روزه داران می شود.

وی ضمن دعوت از هنرمندان عرصه علوم و معارف قرآن برای ارائه آثار هنری در نمایشگاه ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: نمایشگاه علوم قرآن از نیمه دوم ماه مبارک رمضان در مسجد جامعه شهر سنندج با استفاده از آثار هنری با محوریت قرآن کریم از سوی هنرمندان سراسر استان دایر می شود.