پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۰۸

پایگاه خبری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:سازمان جهاد کشاورزی اتاق شیشه ای است و در این حوزه هیچ مبحث محرمانه ای نداریم

روژمان نیوز-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: سازمان جهاد کشاورزی اتاق شیشه ای است و در این حوزه هیچ مبحث محرمانه ای نداریم.

به گزارش روژمان نیوز ؛به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، پیمان اسکندری در جلسه شورای هماهنگی استان در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی اظهار کرد: جلسات هماهنگی استان باید ماهیانه برگزار شود تا با هماهنگی بیشتر به انجام امور بپردازیم.

وی افزود: با وجود تبلیغات منفی و توطئه های دشمنان شاهد برگزاری انتخابات باشکوه در کشور بودیم و نقش جامعه کشاورزی استان در این عرصه ویژه و قابل توجه بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: مبحث شناسنامه دار کردن باغات و تشکیل اتاق اصناف کشاورزی به صورت ویژه در سال آتی پیگیری می شود.

اسکندری خاطرنشان کرد: نظارت در حوزه آرد و نان از وظایف جهاد کشاورزی است و باید نظارت های مستمر در سطح شهرستان ها صورت پذیرد.

وی افزود: در حوزه جهاد کشاورزی هیچ مبحث محرمانه ای نداریم و هیچ اطلاعاتی نداریم که از اذهان عمومی مخفی بماند، لذا باید مرکز آمار و اطلاعات در سازمان شکل شود و در این راستا اطلاعات منسجم، دقیق و دسته بندی شده در اختیار استفاده کنندگان قرار گیرد چرا که باور داریم که سازمان جهاد کشاورزی اتاق شیشه ای است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: موفقیت های استان در تولید محصولات کشاورزی ثمره هماهنگی و تلاش های بخش های مختلف تحقیقاتی و کارشناسی همکاران حوزه کشاورزی استان بوده و امیدواریم این موفقیت ها مستمر باشد.

وی خاطرنشان کرد: تعامل و ارتباط با وزارت از جمله مباحث مهمی است که باید معاونت و مدیران های مختلف سازمان این مهم را مدنظر داشته باشند و نفع جامعه کشاورزی استان بهره گیری نمایند.

اسکندری اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به مراجعه کنندگان از جمله اولویت های سازمان جهاد کشاورزی است و باید این مهم همواره مورد توجه باشد.