پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۴-۰۳

پایگاه خبری

در بازدید رئیس کل دادگستری کردستان از زندان کامیاران۲ نفر زندانی آزاد شد

روژمان نیوز- رئیس کل دادگستری استان کردستان بصورت سرزده از مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران بازدید کرد .

به گزارش روژمان نیوز؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان ، در جریان این بازدید که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید ، حجت الاسلام حسینی در معیت معاون قضایی دادگستری استان ، مدیرکل زندانهای استان رئیس دادگستری و دادستان کامیاران ضمن حضور در بندهای مختلف زندان کامیاران با بیش از ۱۸۰ زندانی بصورت چهره به چهره ملاقات کرد.

وی در این بازدید ضمن حضور در بخش های مختلف زندان از جمله کارگاههای اشتغال و خوابگاه زندانیان ، روند فعالیتهای اصلاحی و تربیتی را مورد ارزیابی قرار داد.

حجت الاسلام حسینی در حاشیه این بازدید اظهار داشت : کاهش جمعیت کیفری زندانها بر اساس سند تحول قضایی همواره مورد تاکید بوده و برای دستیابی به این مهم اشتغالزایی زندانیان مورد توجه جدی می باشد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد : اشتغال و حرفه آموزی سبب توانمندسازی زندانیان شده و آموزش یک حرفه در طول مدت حبس می تواند معیشت خانواده زندانی را تا حد زیادی تامین کند.

در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان و مقامات قضایی استان از زندان کامیاران به ۱۸۰ نفر از زندانیان ارفاقات قانونی اعم از مرخصی ، اشتغال بکار ، پابند الکترونیک ، اعسار و تقسیط ، اعمال ماده ۴۷۷ و … اعطاء شد و همچنین ۲ نفر از زندانیان از زندان آزاد شدند.