پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۴-۰۴

پایگاه خبری

آئین گرامیداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در اداره کل دادگستری کردستان برگزار شد

روژمان نیوز- با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان آئین گرامیداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در دادگستری کل استان برگزار شد.

به گزارش روژمان نیوز؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، آیین گرامیداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت صبح امروز و با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان ، اعضای شورای قضایی استان و قضات و کارکنان دادگستری مرکز استان در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان کردستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب آیت الله رئیسی به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و ملت شریف ایران اسلامی ، اظهار داشت : رمز و راز محبوبیت رئیس جمهور شهید ایران اسلامی ، اخلاص و خدامحوری و توسل و اتصال به اهل بیت علیهم السلام بود .

رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد : شهید رئیسی با تکیه بر ایمان به خدای متعال و اخلاص در کار و عمل در منصب های مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی منشأ اقدامات ارزشمند و ماندگاری بود .

حجت الاسلام حسینی افزود : آیت الله رئیسی در دوران تصدی ریاست دستگاه قضایی ، سند ارزشمند تحول قضایی را پایه گذاری کرد که در حال حاضر این سند به نام تحول و تعالی قضایی با قدرت بیشتری در قوه قضاییه در حال اجراست .

همچنین در ادامه این مراسم مداح اهل بیت عصمت و طهارت به روضه‌خانی در وصف اهل بیت علیهم‌السلام پرداخت.