پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۳-۰۱

پایگاه خبری

بهره‌برداری از ۱۱ طرح گازرسانی در شهرستان سقز

همزمان با هشتمین روز از دهه فجر و با حضور استاندار کردستان، ۱۱ طرح گازرسانی در شهرستان سقز با ۱۰۲ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال هزینه، افتتاح شد.

به گزارش روژمان نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، گازرسانی به روستاهای شیپانجو، سیف‌طاله، کاومله، اسحاق آباد، گازرسانی به یک واحد مرغداری و گازرسانی به یک واحد گلخانه، از جمله این طرح‌ها بود.


استاندار کردستان در آیین افتتاح این طرح‌ها در روستای کاکه‌سیاب گفت: نگاه دولت به استان ویژه است و طی چند ماه آینده، کار گازرسانی به همه نقاط روستایی شهرستان سقز به اتمام می رسد.
اسماعیل زارعی کوشا اظهار کرد: گازرسانی به روستاهای صفر مرزی کردستان نشان از توجه نظام و دولت به مردم این دیار دارد و باید از این فرصت به خوبی بهره برد‌.


وی به آغاز عملیات اجرایی طرح جهاد آبرسانی به ۲۰۰ روستای کردستان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: قرار است این طرح مهم توسط سپاه با ۵۲۷ میلیارد تومان اعتبار، به بهره برداری برسد.
استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد مشکل آبرسانی به روستای کاکه‌سیاو در ماه‌های آینده رفع شود و ادامه داد: در بحث راه روستایی امسال ۱۸۱ کیلومتر راه روستایی آسفالت شد که سهم سقز از این رقم، ۳۵ کیلومتر معادل ۱۰ سال گذشته بوده است.
زارعی کوشا بر لزوم تلاش برای ارتقای شاخص های مختلف توسعه در استان تاکید کرد و گفت: باید کردستان به جایگاه واقعی و هم طراز با شان تاریخ و تمدن این دیار برسد.