پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۳۱

پایگاه خبری

گفتمان خودباوری باید میان جوانان تقویت شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان هوشمندی جوانان را امری ضروری ذکر کرد و گفت: برای حفظ آینده انقلاب اسلامی باید با بهره‌گیری از گفتمان خودباوری، ادامه مسیر انقلاب اسلامی را پیمود.

به گزارش روژمان نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ مهدی رمضانی در جشن چهل و چهارمین ‌سال پیروزی انقلاب اسلامی که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه پرسش محور است و باید پرسید که چرا پس از گذشت چهل و چهار سال هنوز ۲۲ بهمن به عنوان سالروز پیروزی انقلاب گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: پاسخ به این پرسش وقت زیاد و همایش های تخصصی می طلبد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان با اشاره به تحلیلی از وضعیت کنونی ایران با قبل از انقلاب عنوان کرد: ایران در زمان طاغوت، ناکارآمد بوده و در شاخص‌های مختلف علمی، اجتماعی و اقتصادی وضعیت نامناسبی داشته است.

وی وضعیت کنونی اقتصادی کشور را نامناسب ذکر کرد و ادامه داد: این در حالی است که انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد قابل قیاس با دوره پهلوی نیست و باقوت و افزایش تولید باید کوشید این وضعیت را ساماندهی کرد و به قله رسید.

رمضانی، با بیان اینکه دغدغه دشمن خشکاندن امید بین جامعه و به ویژه جوانان است ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری باید کوشید که امید را به صورت واقعی و براساس موفقیت های جامعه میان جوانان تقویت کرد.

به گفته وی، نرخ سوادآموزی در دوره پهلوی در استان کردستان، حدود ۳۷ درصد بوده و اکنون در حال نزدیک شدن به ۱۰۰ درصد است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان، بیان کرد: انقلاب اسلامی تا دهه هفتاد به دلیل درگیر بودن با مسائل امنیتی و مبارزه با دشمن نتواسته است حکومتداری کند، اما اکنون در حوزه های مختلف به ویژه حوزه علمی، برترین رتبه هارا در جهان به خود اختصاص داده و فاصله کمی با کشورهای توسعه یافته دارد.

وی، پیشرفت های حوزه سیاسی و نظامی را بی نظیر ذکر و خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار بوده و هیچ وابستگی نداشته و با عزتمندی کلیت این جغرافیا را از تعرض بیگانگان ممصون نگه داشته است.

به گفته رمضانی، مشکل دشمن، موفقیت ایران اسلامی است و دشمن با تهاجم رسانه ای در صدد ضربه زدن به جوانان است.

وی هوشمندی جوانان را امری ضروری ذکر کرد و یادآور شد: برای حفظ آینده انقلاب اسلامی باید با بهره‌گیری از گفتمان خودباوری، ادامه مسیر انقلاب اسلامی را پیمود.