پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۲۲

پایگاه خبری

مشارکت ۳۵۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد کشور در جشنواره قرآنی مدهامتان

روژمان نیوز- معاون فرهنگی و هنری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار کرد: سه هزار و ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری ستاد مساجد در این مسابقات درگیر بودند و از تمامی استان ها در این دوره از مسابقات مشارکت کردند.

به گزارش روژمان نیوز؛ مهدی مقدم در آیین افتتاح این مسابقات قرآنی که در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، بیان کرد: برگزاری این رویداد قرآنی با همکاری ادارات مختلفی از جمله آموزش و پرورش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، صدا و سیما و شهرداری در این شهر در حال برگزاری است و این بیانگر خدمت به قرآن و همکاری با مساجد است.

وی خطاب به قرآنیان حاضر در این دوره از مسابقات اظهار کرد: شما عصاره قرآنیان کانون های مساجد هستید و ۱۸ هزار نفر در این مسابقات شرکت کردند و ۲۴۰ نفر از بخش استانی به مرحله کشوری راه یافتید.

معاون فرهنگی و هنری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با تقدیر از داوران جشنواره قرآنی مدهامتان، تصریح کرد: در مرحله استانی ۲۵۰ داور به داوری این مسابقات پرداختند و در مرحله کشوری نیز ۲۵ داور کار داوری این مسابقات را بر عهده دارند.

مقدم با بیان اینکه کردستان مرکز فرهنگ و هنر است، یادآورشد: امیدواریم در این دو روز که شاهد برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات ملی مدهامتان است درخشش قرآنیان را شاهد باشیم.