پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۲۱

پایگاه خبری

سربازان گمنام امام زمان (عج) مقتدر و پرصلابت در مقابل دشمنان نظام و ملت

روژمان نیوز-سمیرا مرادپور– در نظام‌های سیاسی یکی از مولفه‌های اقتدار ، داشتن امنیت است،  هر کشوری که دارای ضریب امنیتی بیشتری باشد در نظام بین الملل از ابهت و اقتدار بیشتری برخوردار است. ایران اسلامی با وجود اینکه در نا امن ترین منطقه جغرافیایی جهان واقع شده است ولی خوشبختانه امن ترین کشور جهان است که این مهم میسر نبوده مگر در ید قدرتمند سربازانی که با ایمان و اعتقاد راسخ به اصول نظام و رهبری با تمام وجود از کشور پاسداری می‌کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاسی از مولایمان علی(ع)، امنیت و آزادی را دو نعمت بزرگ معرفی نموده اند که وقتی انسان آن‌ها را از دست می‌دهد قدر و ارزش آن‌ها را می‌فهمد.

امروزه  وظیفه  تامین امنیت در کشورمان بر دوش کسانی است که مزین به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند.

سربازان گمنام اصلی ترین نیروهایی هستند که وظیفه آن ها آگاهی و اشرافیت از وضعیت دشمنان داخلی و خارجی در راستای پیشگیری و مقابله با توطئه‌های آنها علیه حاکمیت و اقتدار انقلاب اسلامی است. سربازان گمنام امام زمان (عج) از زمان تاسیس تا به امروز نقش مهمی در حفظ جمهوری اسلامی داشته و خدمات سنگینی را به نظام اسلامی تقدیم کرده ، مهم ترین افتخار سریاز گمنام امام زمان (عج) این است که امام خمینی (ره) از آنان راضی بودند و تلاش مخلصانه آنان را ارج می‌گذاشتند به همین دلیل عنوان سربازی گمنام امام زمان(عج) را بر سینه سترگ حافظان امنیت توشیح نمودند.

آنچه مهم است این است که به دلیل تقابل نظام جمهوری اسلامی ایران با منافع مستکبرین جهانی، تمامی سرویس‌های جاسوسی در تقابل با ایران با هم در تعامل هستند.

قطعا رقابت و مقابله با این سرویس‌های جاسوسی جهانی با آن همه تجهیزات مدرن، کار آسانی نیست ولی سربازان گمنام در وزارت اطلاعات در کنار دیگر نیروهای امنیتی اعم از سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی با کار جهادی، آن‌ها را مبهوت و زمین گیر کرده و عظمت، اقتدار و اشرافیت اطلاعاتی و امنیتی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیده اند..

امروز اقتدار و توانمندی بالای ایران اسلامی در حوزه فعالیت‌ها و عملیات‌های اطلاعاتی و امنیتی به دنیا ثابت شده که از آن جمله می‌توان به دستگیری ریگی اشاره کرد که سرویس‌های اطلاعاتی دنیا هنوز هم از اقدام به موقع و پیچیده وزارت اطلاعات مات و مبهوت هستند.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک سرویس اطلاعاتی بی مانند در جهان، نقش ممتاز و برجسته ای در راستای صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی داشته است.

سربازان گمنام امام زمان (عج) از اوایل انقلاب شکوهمند اسلامی با تکیه بر فرمایشات و رهنمودهای ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی  توصیه‌های داهیانه رهبر فرزانه و حکیم انقلاب امام خامنه ای را به صورت جدی و مخلصانه سرلوحه کار و تلاش خود نمودند و اینک با کوله باری از تجربیات گران سنگ در مبارزه بی امان و هوشمندانه با ایادی استکبار جهانی و شیطنت‌های خارجی و داخلی، توانستند با مجاهدت‌های شبانه روزی و رشادت‌های  پیچیده بدخواهان اسلام و ملت بزرگ ایران را خنثی و نقش بر آب نموده و امروز آسایش و امنیت جامعه در کشور حاصل این جانفشانی‌ها و از جان گذشتگی‌ها می‌باشد.

سربازان گمنام امام زمان(عج) با تکیه بر شرع و قانون و بر اساس منشور تعریف شده بر مدار قانون عمل می کنند و بر همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و اداری کشور نظارت دارند و با افراد خاطی برخورد می کنند آنان مبارزه با هر گونه فساد را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

آنهایی که در هوا ریگی تروریست را به زمین نشاندند و تروریست هایی که در مناطق مختلف دنیا رجزخوانی می کردند را با خفت و خواری به کشور آوردند، نشان از قدرت و نفوذشان است که این موضوع باعث می شود مردم ایران خیال شان راحت باشد ، آرامش ،آسایش و امنیت داشته باشند. این عزیزان که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و در راستای امنیت، حتی جانشان را هم تقدیم انقلاب اسلامی و نظام کرده و می کنند و از هیچ تلاشی برای ارتقای امنیت در حوزه های مختلف فروگذار نیستند.

امروز، با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در کردستان امنیت پایدار در سطح شهرها و مرزها و حتی کیلومترها آن طرف تر مرزها وجود دارد؛ سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان در سال ۱۳۸۸ و تردد هشت روزه معظم له در استان مهر تاییدی بر این ادعا است.

این مجموعه ارزشمند و انقلابی در خط مقدم رویارویی و خنثی سازی توطئه های دشمن با حضور موثر و پرصلابت مایه آرامش و اطمینان خاطر مردم این سرزمین هستند. مجاهدت‌های خاموش و خالصانه سربازان گمنام امام زمان (عح) قابل تقدیر است  این عزیزان مجاهدان فی سبیل الله هستند که بی ادعا و دور از هیاهو و نامخواهی ، امنیت پایدار را در کشور عزیزمان به وجود آورده اند.

هفته منتهی به میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) به عنوان هفته سربازان گمنام نامگذاری شده است.هفته سربازان گمنام بر مردان بی ادعا، طلایه داران امنیت و اقتدار ایران اسلامی مبارک باد.