پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۳-۰۱

پایگاه خبری

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان :حضور گسترده در انتخابات تولید قدرت و تثبیت امنیت را میسر می‌سازد

روژمان نیوز-نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: حضور گسترده در انتخابات تولید قدرت و تثبیت امنیت را میسر می‌ سازد و باعث ناامیدی دشمنان می شود.

حجت‌الاسلام طاها توکلی در نشست هم اندیشی با خبرنگاران کردستان اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار و عزت ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: رسانه مؤثرترین ابزار برای ترغیب مردم است و می‌تواند مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در کردستان خاطر نشان کرد: راهبرد دشمنان کاهش مشارکت در انتخابات برای تشدید فشارها بر جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین همه باید حضوری پرشور در این رویداد سیاسی داشته باشیم.

وی بیان داشت: همه وظیفه داریم در انتخابات ۱۱ اسفند نقش آفرینی کنیم و افرادی توانمند و دلسوز به عنوان نماینده برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام توکلی  در مجموعه سپاه بسیج رسانه‌، بسیج سازندگی، فرهنگی و هنری و روابط عمومی در بستر جهاد تبیین، امیدآفرینی و مشارکت در دستور کار قرار داده شده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: امسال در استان کردستان، چهار همایش تأثیرگذار علما و روحانیون را در راستای جهاد تبیین و مشارکت‌ها برگزار شده است.