پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۲۳

پایگاه خبری

 مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان:۸۴۶ مرکز طرف قرارداد بیمه تامین اجتماعی در استان وجود دارد

روژمان نیوز-مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان گفت: در حال حاضر ۸۴۶ مرکز طرف قرارداد بیمه تامین اجتماعی در استان وجود دارد.

به گزارش روژمان نیوز از سنندج؛ دکتر شیرزاد قادر پور اقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: در بخش درمان غیرمستقیم سه میلیون و ۹۵۳ هزار و ۲۶۱ بار مراجعه به مراکز طرف قرار داد انجام گرفته که با افزایش ۴۰درصدی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه در بخش بستری ۶۴ هزار و ۳۹۳ نفر داشتیم، ادامه داد: ۳۴ هزار و ۴۶۷ مورد جراحی انجام و ۶ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال به مراکز طرف قرار داد پرداخت شد.

دکنر قادر پور اقدم تصریح کرد: سیاست مدیریت درمان استان سطح بندی مراکز، کاهش پرداخت هزینه از جیب، راهبردی خدمات، اجرای نسخه نویسی الکترونیک و پزشک خانواده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان اضافه کرد: از نظر کمی و کیفی مراکز درمانی این مدیریت در سال جاری کارنامه قابل قبولی داشته است.

قادرپور اقدم افزود: امسال تا پایان آذر، ۹۴۳ هزار و ۷۷۱ نفر به صورت سرپایی در درمانگاه ها و بیمارستان های تامین اجتماعی استان پذیرش و درمان شدند.

وی خاطر نشان کرد: ۱۱ هزار میلیارد ریال در بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان در سال جاری هزینه شده است.

وی با اشاره به اخذ مجوز ساخت درمانگاه تخصصی در مجاورت بیمارستان تامین اجتماعی سنندج، تصریح کرد: این درمانگاه در زمینی به مساحت چهار هزار و ۱۸۵ مترمربع با ۹۴۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

دکتر قادرپور اقدم به هتلینگ بیمارستان برای ارتقای خدمات کیفی نیز اشاره کرد و گفت : ۹۰ میلیارد ریال برای بخش کودکان و ۱۳۰ میلیارد ریال نیز برای تامین تجهیزات پزشکی و درمانی در سال جاری هزینه شده است.