پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۳۱

پایگاه خبری

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور: ایران به مبانی اسلام در دنیا اعتبار بخشید

روژمان نیوز-مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت:در دنیا کشور ما ایران به اسلام و مبانی اسلامی اعتبار بخشید و تلاش می‌کند اسلام به متن آحاد جامعه وارد شود .

به گزارش روژمان نیوز ؛ ماموستا ایوب احمدپور در نشست خبری به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی برای کشورمان رقم زد اما با مشکلاتی نیز مواجه هستیم که رفع آن نیازمند عزم همگانی است.

وی افزود: ایدئولوژی اسلامی در عرصه سیاسی و اجتماعی و عرصه های دیگر، همه معادلات دنیا را تغییر داد و این افتخار بزرگی برای اسلام است.

 ماموستا احمدپور خاطر نشان کرد: مدیریت و برنامه‌ریزی لازمه دستیابی به بهترین جایگاه ایران و دین مبین اسلام است و همه باید در این راستا تلاش کنند.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز در این نشست با اشاره به اهم برنامه‌های این مرکز در دهه فجر گفت:  دیدار علما با نماینده ولی فقیه در کردستان، اعزام مبلغ به مراسم جشن انقلاب در مدارس و مساجد، برگزاری جشن انقلاب در ۴۵ مسجد، تجلیل از خانواده شهدا، محفل انس با قرآن، برگزار همایش سراسری ائمه جمعه در سنندج و همایش های روحانیون در شهرستان ها از دیگر برنامه های دهه فجر است.

کمال گرامیان تصریح کرد: برگزاری جلسه کمیته تقریب، سخنرانی در مورد دستاوردهای انقلاب، انتخابات و قضیه فلسطین پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان و  تجلیل از روحانیون ایثارگر و خانواده شهدا، برگزاری کارگاه جهاد تبین با موضوع امیدآفرینی، مسابقات فرهنگی و قرآنی و تجلیل از روحانیون فعال در عرصه های فرهنگی و قرآنی هم از جمله برنامه های پیش بینی شده در دهه فجر امسال است.