پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۲۲

پایگاه خبری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان:شورای برنامه ریزی استان حق بهره برداری از املاک مازاد دستگاه ها را دارد

روژمان نیوز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: شورای برنامه ریزی استان حق بهره برداری از املاک مازاد دستگاه ها را دارد، لذا در این راستا مصوبه ای مبنی بر اختصاص ساختمان غله به مجتمع توانمندسازی اقشار آسیب پذیر با رای اعضای این شورا به تصویب می رسانیم.

به گزارش روژمان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ؛اکبر محمدی در دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه این استان که به ریاست اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان برگزار شد گفت : شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به استناد بند (ب)ماده ٨٩ قانون الحاق ، متولی واگذاری حق بهره‌برداری از املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی می باشد .

وی با اشاره به آمار منتشر شده توسط مرکز آمار ایران در خصوص نرخ بیکاری کشور اظهارداشت : نرخ کاهش بیکاری کردستان در پاییز سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت برابر میانگین کشوری بوده است و این جایگاه نشان می‌دهد که سیاست‌گذاری در این حوزه درست است و امیدواریم روند کاهشی نرخ بیکاری استان در ماه‌های آینده را نیز شاهد باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: اعتبارت هزینه ای بخش حقوق در سال جاری تامین شده و در این رابطه کسری نخواهیم داشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ در بخش اعتبارات هزینه ای با کسری حقوق مواجه شدیم، افزود: با مکاتبات و پیگیری ها و مدیریتی که امسال انجام داده ایم کسری حقوق را تامین کرده ایم.

محمدی با اشاره به اینکه از لحاظ اعتبارات امسال را به طور مطلوب مدیریت کردیم، گفت: در بخش دریافت یک درصد از فروش معادن و اخذ مالیات عملکردی از واحدهای بزرگ هم اقدامات مثمر ثمری انجام شده و سه واحد بزرگ استان تعامل خوبی در این راستا با ما داشته اند.