پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۲۱

پایگاه خبری

در تداوم سفرهای شهرستانی:سارال دیواندره میزبان استاندار کردستان شد+فیلم

روژمان نیوز- استاندار کردستان در تداوم سفرهای شهرستانی خود، روز پنجشنبه در یک سفر یک روزه و با استقبال جمعی از مردم و مسئولان وارد شهرستان دیواندره و بخش سارال شد.

اسماعیل زارعی کوشا در جریان این سفر، بلافاصله در شهر هزارکانیان حضور یافت و در مسجد جامع این شهر در راستای دیدار چهره به چهره با مردم، بررسی مشکلات و درخواست‌های مردم این شهر، میز خدمت برپا کرد.

در این سفر یک روزه، هیاتی از مدیران کل ستادی استانداری کردستان و مدیران کل دستگاه های اجرایی برای بررسی وضعیت شهرستان دیواندره و روستاهای تابعه و برپایی میز خدمت به این شهرستان سفر کرده اند.

فرماندار شهرستان دیواندره در مراسم دیدار مردمی استاندار کردستان با مردم بخش سارال در مسجد جامع شهر هزارکانیان با تقدیر از حضور استاندار و مدیران اجرایی در این شهرستان ابراز امیدواری کرد که این سفر مایه خیر و برکت برای بخش سارال و مردم صبور این منطقه باشد.

سید جواد حسینی افزود: امروز دیواندره در مسیر توسعه گام برداشته است و این مهم نتیجه تلاش، کوشش و مجاهدت جوانان خلاق و کارافرینی است که برای آبادانی و عمران شهرستان گام بر می دارند.

وی اظهار کرد: اگر شهرستان دیواندره امروز به عنوان قطب ادوات کشاورزی و تولید محصولات لبنی مطرح است و این مهم بخاطر وجود جوانان با استعداد و خلاقی است که کمر همت به توسعه و آبادانی این شهرستان بسته اند.

فرماندار دیواندره در ادامه با بیان اینکه این شهرستان دارای ۱۷۳ روستا با مردمانی نجیب، صبور و مهمان نواز است، گفت: در چند روز گذشته به واسطه بارش برف و باران و کولاک شدید مشکلاتی برای مردم روستاها از جمله قطعی برق پیش آمد که مردم با صبوری این مشکلات را تحمل کردند و به نوبه خود در مقابل صبوری آنان سر تعظیم فرود می آورم.

حسینی با بیان اینکه مردم این شهرستان همواره در صحنه های مختلف نظام و انقلاب حضوری فعال داشته اند، گفت: نمونه بارز آن مشارکت ۶۲ درصدی مردم این منطقه در انتخابات گذشته است و بی شک در ۱۱ اسفند امسال نیز با حضوری پرشورتر از گذشته در انتخابات نشان می‌دهند که مثل همیشه پای نظام و انقلاب هستند.

زارعی کوشا استاندار کردستان در این سفر یک روزه، علاوه بر دیدار با مردم شهر هزار کانیان، با اهالی روستای گاو شله نیز دیدار و گفت و گو خواهد کرد./ایرنا