پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۲۲

پایگاه خبری

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان: بیجار میزبان همایش ملی شعر “مرد میدان” است

روژمان نیوز- معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، گفت: به منظور تبیین شخصیت و ابعاد سبک زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی و همچنین یاد و خاطره شهدای غزه همایش ملی شعر “مرد میدان” در شهر بیجار برگزار می شود.

عیسی فلاحی اظهار کرد: رقابت در این همایش در ۲ بخش اصلی با موضوعات سردار شهید قاسم سلیمانی ابعاد شخصیتی، ارزش‌ها، اعتقادات و سبک زندگی این شهید بزرگوار و نقش وی در پیشبرد اهداف جبهه مقاومت در منطقه و بخش ویژه با عنوان “غزه محور مقاومت و شهدای غزه” در هر قالب و سبکی آزاد است.

وی افزود: مهلت ارسال آثار به این همایش پنجم دی ماه سال جاری است آثار در همه قالب‌های شعری آزاد است و باید به صورت تایپ شده درصفحه A۴ باشد هر شرکت کننده هم باید سه اثر ارایه کند، در ضمن دبیرخانه از پذیرفتن آثار تکراری و برگزیده همایش‌های قبلی نیز معذور است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: این همایش در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و اهداف و سیاست‌های کلان فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی، ارج نهادن به مکتب مقاومت و زنده نگهداشتن یاد شهیدان پرورش یافته راستین این مکتب برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از شاعران و ادیبان برای ارسال آثار به این همایش گفت: این همایش نیمه دوم دی ماه سال جاری با همکاری موسسه فرهنگی فرهنگ شهر فاخته و انجمن ادبی امیرنظام گروسی شهر بیجار برگزار می شود.

به گفته وی آثار از طریق پیام رسان های ایتا و بله به شماره همراه ۰۹۳۶۶۸۹۷۹۱۰ امکان پذیر خواهد بود.