پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۲۳

پایگاه خبری

کردستان در میدان، تجلی اصالت و فرهنگ مردم در حماسه حضور

روژمان نیوز-

دکتر محمد صادق صادقی

۱۱ آبان۱۴۰۲ ،کردستان در شرایطی حماسه پرشور حضور را خلق نمود،که مردمان اصیل ، انقلابی و ولایتمدار این خطه با حضور سبزشان برای جهانیان این پیام را مخابره نمودند؛ که کردستان مرکز ثقل انقلاب و نظام اسلامی بوده و هست.

دیروز مردمان این دیار  وفاق و همدلی انصار و مهاجر در مجاهدت‌های خاموش را به نمایش گذاشتند و امروز زن و مرد، پیر و جوان آمده بودند تا وفای خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب یادآوری کنند، تا جاهلان و سرخوردگان معاند و دشمنان اسلام را دیگر بار تفهیم نمایند که کردستان سینه ستبر و جان ایران است.

 کردستان به میدان آمد تا اعلام کند، دشمن هرچقدر دست و پا بزند، بازهم نخواهد توانست این جان را از پیکر خود فارغ کند.

 مردم آمدند تا یکبار دیگر یادآوری نمایند که اگر دولتی در امتداد #امر_ولی باشد، جمهور کردستان تمام قد ، حمایت خواهد نمود و همانطور که در اردیبهشت ۸۸ از ولی‌امر مسلمین استقبال شد، دیگر بار این روایت عشق برای خلف صالح و جهادی ایشان ، تداعی می‌شود.

میدان و خیابان‌های منتهی سراسر از عشق و ارادت و است و اینجاست که سیدمحرومان ،پیاده به میان جمعیت می‌آید و طول خیابان را در تراکم جمعیت عاشقان ولایت طی می‌کند تا پیام امنیت کردستان به دنیا مخابره شود.

جمعیت فوج فوج به سمت آزادی گسیل می‌شود، شهر و روستا، محله به محله … مردم میزبان حضور می‌شوند و در نهایت با ورود ریاست‌جمهور ، جوان غیرتمند کُرد، با پوشش پیشمرگان کُرد مسلمان، عَلَم و پرچم فلسطین را به دوش می‌کشد و از میدان آزادی بالا می‌رود و با احتزاز مظلومیت مردمان غزه، آمادگی جوانان کردستان را برای جهاد اعلان می‌دارد.

و کردستان بار دیگر با حضور پرشور، قضاوت و معادلات دنیا را برهم می‌زند.