پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۳۱

پایگاه خبری

 مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوقی استانداری کردستان : تحقق ۹۴ درصدی برنامه‌های استانداری کردستان 

روژمان نیوز– مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوقی استانداری کردستان گفت: از لحاظ شاخص‌های مختلف ۹۴ درصد برنامه‌های استانداری محقق شده است که با رشد فراوانی نسبت به سال های قبل مواجه بود.

مرادعلی بهمنی در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه میزان تحقق عملکرد استانداری در شاخص‌های عمومی بیش از ۹۶ درصد است اظهار کرد: این شاخص‌ها شامل رضایت‌مندی از خدمات با ۹۷ درصد تحقق، دسترسی توانخواهان و مناسب سازی فضای ادارات و ارتقای بهره‌وری با ۸۱ درصد تحقق، بهبود و تحول سازمانی با ۱۰۰ درصد تحقق، سهولت دسترسی به مسوولان با ۱۰۰ درصد و شفافیت عملکرد با ۹۶ درصد تحقق است.

وی عنوان کرد: در حوزه شاخص‌های اختصاصی نیز کردستان ۹۱۶ امتیاز را کسب کرده و بیش از ۹۲ درصد به تحقق اهداف دست یافته است.

بهمنی تصریح کرد: کردستان با کسب رتبه عالی عنوان استانداری برتر کشور را کسب کرد و این برای اولین بار است که چنین عنوانی نصیب کردستان شده است.

وی با اشاره به اینکه کردستان در راستای ارتباطات مردمی رتبه سوم کشور را کسب کرده است، گفت: هشت شاخص را در این راستا تعریف کردیم و استاندار کردستان به‌عنوان مردمی‌ترین استاندار کشور معرفی شدند.

بهمنی ادامه داد: استاندار کردستان ماهانه ۲ بار در سامانه سامد حاضر می‌شود و به درخواست های مردمی پاسخ می‌دهد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوقی استانداری کردستان افزود: کردستان در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه درخواستی مردم در سفر استانی رییس جمهور، بین ۶ استان اول کشور قرار گرفت.

وی گفت: ۱۳ هزار و ۸۵۶ درخواست تسهیلات قرض‌الحسنه در دور اول سفر رئیس جمهور به کردستان ثبت شد که ۱۱ هزار و ۵۸۲ مورد آن معادل ۹۶ درصد پرداخت شد.

بهمنی با اشاره به کسب رتبه چهارم دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کردستان، گفت: با برگزاری بیش از ۱۲ جلسه در دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوقی و تشکیل چهار کارگروه بر فعالیت‌های استان نظارت می‌شود.

وی با اشاره به نظارت و بازرسی کیفی و هوشمند بر عملکرد مدیران و دستگاه‌ها تصریح کرد: سال گذشته به صورت نامحسوس ۳۰۰ مورد بازرسی از دستگاه‌های استان انجام گرفت.

ب