پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۳۱

پایگاه خبری

استاندار کردستان:شخصیت امام خمینی(ره) در جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد

روژمان-دکتر اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان

از کلید‌واژه های مهم سال های اخیر که در بیان مقام‌معظم رهبری به تکرار مطرح  شده است “جهاد تبیین” است که با تعابیری مثل “فریضه قطعی و فوری ” تاکید موکد شده است.

جهاد تبیین‌مصادیق مختلفی دارد و عمدتا ارکان شکل گیری انقلاب و حقایقی از امتیازات و مولفه های موثر در پیشرفت انقلاب اسلامی را که مورد هجمه‌ی رسانه ای و شناختی دشمن قرار گرفته است شامل می شود.

ار مهمترین حقایقی که لازم است مورد توجه جدی در عرصه جهاد تبیین قرار گیرد،  شخصیت جامع الاطراف و کم نظیر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی(رحمه‌الله) است .

امام‌خمینی به عنوان محور اصلی انقلاب اسلامی و اثرگذارترین شخصیت عصر حاضر در دنیا که به رغم پشتیبانی رژیم شاهنشاهی از سوی قدرت های بزرگ دنیا توانست با بسیج عمومی سلسله ی ۲۵۰۰ساله را سرنگون و نظامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی را پایه گذاری نماید همواره به ویژه در دهه‌ی اخیر هدف جدی ترین هجمه های رسانه ای و تبلیغی دشمنان ملت ایران بوده است . در این هجمه‌ی پیچیده سعی می شود تا حقیقت این شخصیت کم نظیر که تا مرزهای عصمت را پیموده ، در عرصه‌ی سیاسی بزرگترین‌تحلیل گران دنیا را متحیر ساخته و جزء محبوب‌ترین چهره های تاریخ بشریت است به گونه ای وارونه به نسل های نو معرفی شود.

به نطر می رسد همه ی نهادهای فرهنگی و رسانه ای جبهه انقلاب، وظیفه بزرگی در معرفی حقیقت وجود آن پیر احیاگر اسلام و ارزش های انسانی برعهده دارند که امید است در این راستا حرکت های مؤثرتری را شاهد باشیم.