پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۳۱

پایگاه خبری

استاندار کردستان:شهدای کردستان در دوران‌های مختلف از مظلوم ترین شهدا بوده‌اند

استاندار کردستان شهدای کردستان در دوران‌های مختلف از مظلوم ترین شهدا بوده‌اند لذاوظیفه ما در این استان کردستان نسبت به خانواده شهدا سنگین‌تر از سایر استان‌های کشور است.

 اسماعیل زارعی کوشا  در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کردستان در سنندج اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه ما در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا است لذا در این راستا باید تقویم ایتارپری مردم کردستان و سختی‌هایی که کشیده‌اند تدوین شود.

وی افزود: استان کردستان همواره در عرصه‌های مختلف کانون توجه دشمن بوده است و حتی در جریان اغتشاشات و اتفاقات پاییز سال گذشته شرایط،کردستان ویژه بود.

استاندار کردستان ادامه داد: نسل جوان و نوجوان در اغتشاشات سال گذشته سخت‌ترین هجمه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان را تجربه کردند اما علی رغم تمام این تلاش‌ها بازهم مردم پیروز میدان شدند.

زارعی کوشا افزود: مظلومیت شهدای این استان اقتضا می‌کند بیشتر و بهتر در خدمت خانواده شهدا باشیم و مدیران باید حداقل هفته‌ای یک بار از خانواده شهدا دیدن کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: باید در حوزه مسکن و اشتغال نیز نگاه ویژه‌ای به خانواده شهدا و ایثارگران داشته باشیم، ضمن اینکه امسال تحول خوبی در ارائه خدمت به جامعه ایثارگری استان ایجاد می‌شود.