پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۳۱

پایگاه خبری

استاندار کردستان:خون شهید حیدری تسهیل کننده نابودی کامل اسرائیل خواهد بود

روژمان نیوز –استاندار کردستان گفت:  رژیم جعلی صهیونیستی  باید بداند خون شهید حیدری تسهیل کننده نابودی کامل اسرائیل خواهد بود.

اسماعیل زارعی کوشا در مراسم خاکسپاری پیکر شهید مدافع حرم میلاد حیدری در روستای وینسار قروه گفت: روستای وینسار از امروز به  بعد و به برکت  خون گرانبهایی چون میلاد حیدری بیش‌ از گذشته خواهد درخشید.

وی ضمن قدردانی از حماسه آفرینی مردم روزه دار شهرستان قروه در مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید مدافع حرم، افزود: کسانی که به دنبال شناخت ماهیت  مردم کردستان هستند باید صحنه‌هایی مانند تشییع شهید حیدری را ببیند و آن را مایه عبرت خود قرار دهند.

زارعی کوشا عنوان کرد: آنهایی که از اختلافات قومی و مذهبی برای ایجاد تفرقه استفاده می کنند بدانند که کردستان دیار برادری و اتحاد است و به هیچ وجه پیوند عمیق مردم با یکدیگر گسستنی نیست.

استاندار کردستان یادآوری کرد:  کردستان دیار شیر مردانی چون میلاد حیدری  و مادر شهیدی است که فرزند دلبند خود را با افتخار تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

زارعی کوشا با بیان اینکه به گفته مادر شهید، میلاد فرزند معنوی حاج قاسم سلیمانی و شیفته راه شهدا و فرزند رهبری است، اظهار کرد:ضد انقلاب‌های در سوراخ خزیده  که می خواهند جوانان کردستان را بشناسند میلاد حیدری و آرمانهای بلند او و صحنه‌های به یاد ماندنی وداع با وی را به خوبی بنگرند.

وی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نابودی اسرائیل اشاره کرد و افزود:رهبری فرمودند که ما پیش بینی کرده بودیم که رژیم اسرائیل تا ۲۵ سال آینده نابود خواهد شد اما آنها ظاهرا برای اتمام خودشان عجله دارند.

استاندار کردستان به صراحت گفت که خون شهدای مدافع حرم و شهید میلاد حیدری نابودی کامل رژیم غاضب صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه ما با خون شهیدان یکبار دیگر میثاق می بندیم که راه آنان را با افتخار ادامه دهیم، گفت:با توکل بر  خدا نسل میلادها نابودی اسرائیل را به چشم خواهند دید.

وی افزود:  اینکه یک مستشار نظامی به صورت رسمی و با دعوت یک کشور مستقل در آنجا مشغول انجام وظایف مستشاری خود است و توسط یک  رژیم جنایتکار به شهادت برسد بر خلاف تمامی قوانین بین المللی است بر همین اساس ما و تمام ملت‌های آزاده در این رابطه منتظر اظهار نظر آن نهادها می‌مانیم.