پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۲۲

پایگاه خبری

برگزاری بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه هفته جوان در کردستان

سنندج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در هفته جوان امسال بیش از ۲۰۰ مورد برنامه فرهنگی و ورزشی توسط این اداره کل در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

به گزارش روژمان نیوز به نقل از ایرنا؛ در جلسه گرامیداشت هفته جوان در سنندج اظهار کرد: در طول هفته جوان با کمک روسای شهرستان ها و سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان، برنامه های متنوعی برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری برنامه پاکسازی طبیعت، برگزاری جلسات مشاوره رایگان برای جوانان، برگزاری غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری برنامه کوهنوردی با حضور جوانان و مسئولین و برگزاری کلاس آموزشی مهارت های زندگی برای جوانان از جمله این برنامه ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: کارگاه آموزشی مهدویت و نماز، نمایشگاه صنایع دستی، مسابقه نقاشی، برگزاری نشست هم اندیشی جوانان با مسئولین شهرستان، برگزاری مسابقات شعر و دلنوشته با موضوع جوان و خودباوری از دیگر برنامه هایی است که همزمان با هفته جوان در استان برگزار می شود.

جولایی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرها و مناطق روستایی و با عنوان جام جوان، کارگاه آموزشی ازدواج – مشاوره قبل از ازدواج، برگزاری کارگاه اشتغال و کارآفرینی در خانه جوان و برگزاری برنامه گلریزان آزادی زندانیان جوان بخش دیگری از برنامه هایی است که برای هفته جوان پیش بینی شده است.

وی گفت: با همکاری دستگاه های مختلف دولتی در استان و همچنین معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان قرار است جشنواره “جوانان برتر ایران زمین” با هدف انتخاب جوان برتر استان برگزار شود.

هفته جوان امسال از روز ۱۱ اسفند آغاز و تا ۱۷ اسفند ماه مصادف با ولادت حضرت ولی عصر(عج) ادامه خواهد داشت.