پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۲۳

پایگاه خبری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:دستگاه‌ها برای ایجاد زیرساخت‌های جدید حوزه سلامت استان کمک کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به توانمندی‌های ایجاد شده در حوزه سلامت استان، بر لزوم حمایت دستگاه‌ها به ویژه اداره کل اوقاف برای توسعه زیرساخت‌های این بخش تاکید کرد.

به گزارش روژمان نیوز به نقل از ایرنا، ، دکتر فریدون عبدالملکی در جلسه شورای اجرایی وقف و سلامت استان کردستان در سنندج اظهار کرد: زیرساخت‌های حوزه سلامت هر ساله رشد و توسعه چشمگیر داشته است اما باز هم نیازمند افزایش این زیرساخت‌ها در استان هستیم.

وی افزود: با توجه به نیازهای نامحدود حوزه سلامت و استحقاق مردم استان برای برخورداری از خدمات در دسترس و درخور شان، از حمایت ها و کمک‌هایی که از جانب اداره کل اوقاف استان برای دانشگاه قابل تعریف و تحقق است، استقبال می کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به نیکو بودن سنت حسنه وقف، هدایت و تمرکز آن در حوزه سلامت را خیر مضاعف عنوان کرد و پاره ای از نیازها و اولویت‌های دانشگاه را برای مورد حمایت قرار گرفتن در حوزه وقف مطرح کرد.

عبدالملکی ادامه داد: از جمله این نیازها ساخت دانشکده داروسازی، تکمیل ساختمان دانشکده بین الملل و هم چنین تهیه دستگاه های دیالیز برای تجهیز و راه اندازی بخش خیر ساز در حال اتمام دیالیز مرکز آموزشی و درمانی توحید سنندج است.