پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۳۱

پایگاه خبری

آیین افتتاحیه دوره آموزشی – توجیهی پذیرفته شدگان کادر اداری آزمون استخدامی دادگستری کردستان

سنندج-آیین افتتاحیه دوره آموزشی – توجیهی جمعی از پذیرفته شدگان کادر اداری آزمون استخدامی دادگستری استان کردستان برگزار شد

با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان ، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ، مدیر امور اداری و ارزشیابی دادگستری استان ، دوره آموزشی – توجیهی جمعی از پذیرفته شدگان کادر اداری آزمون استخدامی دادگستری استان کردستان در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان کردستان برگزار شد .

به گزارش روژمان نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان ، در ابتدای این دوره ، حجت الاسلام و المسلمین کیومرث امیرخانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان ضمن تبریک اعیاد رجب و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، اظهار داشت : پس از انتشار آگهی آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری قوه قضاییه تعداد ۲۰۰ نفر از افراد در مرحله آزمون پذیرفته شده و تاکنون ۵۵ نفر از این افراد مرحله گزینش را نیز با موفقیت سپری کرده اند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان خطاب به افراد پذیرفته شده تاکید کرد : خدای متعال را شاکریم که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و به برکت خون شهدای انقلاب به ما نعمت خدمت رسانی در دستگاه قضایی را عطا نموده است و شما باید قدر و ارزش جایگاه خود در جامعه را بدانید و از بدو خدمت تان با رعایت سلسله مراتب و نظم و انضباط اداری در جهت تحقق اهداف عالی قوه قضاییه نهایت تلاش و سعی خود را بکار گیرید .

حجت الاسلام امیرخانی افزود : با جدیت ، تلاش ، دقت ، عشق و علاقه در محل انجام وظایف خود حضور پیدا کنید و بارعایت مقررات اداری سعی کنید بهترین عملکرد را داشته باشید .

وی تصریح کرد : در صورت طی موفقیت آمیز دوره آموزشی ضمن خدمت شما بعنوان کارکنان دادگستری استان شروع به کار خواهید نمود .

در ادامه این دوره آموزشی – توجیهی ، سیدجعفر رحیمی رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان کردستان نیز اظهار داشت : حفاظت و اطلاعات در قوه قضاییه با امر به معروف و نهی از منکر و ارشاد  تذکر ، وظیفه صیانت از کارکنان قضایی و اداری را بر عهده دارد  .

وی افزود : تمامی شئونات اداری کارکنان دادگستری در داخل و خارج از محل کار توسط حفاظت و اطلاعات رصد می شود و هدف اصلی از این اقدام صیانت از پرسنل دادگستری است و با اشراف اطلاعاتی بر تمامی پرسنل نظارت می شود .

سید جعفر رحیمی تصریح کرد : حفاظت و اطلاعات دادگستری استان با مفاسد اداری در راستای پیشبرد اهداف دستگاه قضایی به صورت جدی برخورد خواهد نمود .

وی ضمن تاکید بر رعایت دقیق نظم و انضباط اداری و دستورپذیری از مافوق به افراد پذیرفته شده تاکید کرد : سهل انگاری در انجام وظایف بهیچ وجه پذیرفتنی نیست و شما باید با دقت از اطلاعات اصحاب پرونده حفاظت کنید و همچنین با رعایت شئونات اسلامی هم در محل کار و هم در جامعه ، موجبات رشد و ترقی دستگاه قضایی را فراهم کنید .

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کردستان بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و افزود : باید با ارباب رجوع در نهایت سعه صدر و احترام برخورد شود که این موضوع از تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه است .