پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۲۲

پایگاه خبری

هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کردستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کردستان با معرفی نفرات برتر در سنندج به کار خود پایان داد.

به گزارش روژمان نیوز،، خرداد امسال مراسم رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر کردستان برگزار و دی ماه با ارسال ۴۰۸ اثر به دبیرخانه، پرونده آن بسته شد.

با رای هیات داوران، با رای هیات داوران، در بخش یادداشت نامدار حیدریان حائز رتبه دوم شد و سمیرا مرادپور رتبه سوم این بخش را از آن خود کرد.

در بخش تیتر، کلثوم مومنی رتبه اول را کسب کرد، رتبه دوم به دلنیا گوهری نژاد رسید و رضا رحیمی نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش گزارش خبری کلثوم مومنی رتبه اول، رتبه دوم مشترک به شیلان صلواتی و رضا رحیمی رسید و جواد عبدالله زاده و سونیا محمدی نیز به صورت مشترک رتبه سوم را دریافت کردند.

در بخش گزارش تحقیقی گل آرا ظاهری رتبه اول را کسب کرد، هیوا محمدپور دوم شد و طاهره جلوخانی رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین با رای هیات داوران، در بخش مصاحبه نشمین نوشادی رتبه اول را بدست آورد، مهوش رحیمی رتبه دوم را کسب کرد و عدالت ناصری و ملیحه سیفی به طور مشترک، سوم شدند.

در بخش عکس نیز رتبه اول به سیدمصلح پیرخضرانیان از ایرنا رسید، عباس علی نیا رتبه دوم را بدست آورد و رتبه سوم به فرید باوه اختصاص یافت.

در بخش کلیپ ویدیویی رامیار غفاری حائز رتبه اول شد، مرتضی یوسفی و روح الله زرین به طور مشترک، رتبه دوم را از آن خود کردند و رتبه سوم به محسن عبدالملکی رسید.

در بخش مستند نیز رتبه اول و دوم به جمال سمساری مقدم اختصاص یافت.

در بخش پادکست رتبه اول به میلاد دیهیم رسید و کسی حائز رتبه های دوم و سوم نشد.