پایگاه خبری روژمان نیوز

سمیرا مرادپور

مدیر مسئول پایگاه خبری روژمان نیوز

۱۴۰۳-۰۲-۳۱

پایگاه خبری

رییس کل دادگستری کردستان فرمان عفو اخیر مقام معظم رهبری را یک اقدام پدرانه توصیف کرد و گفت: باید قدردان این اقدام حکیمانه رهبر انقلاب باشیم و با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکم و دندان شکنی به استکبار جهانی بدهیم.

به گزارش روژمان نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی پنجشنبه شب در نشست بصیرتی، انقلابی و روشنگری که به مناسبت دهه مبارک فجر در دادگستری مرکز استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت : آرمان اصلی انقلاب اسلامی ایران تحقق اسلام ناب محمدی است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان به نقش والای حضرت زینب (س) در دین مبین اسلام اشاره کرد و تصریح کرد : حضرت زینب (س) صاحب کمالات علمی و عملی بزرگی بود و تهجد شبانه این ستوده در میدان بلا و مصیبت، نشانگر کمالات ایشان بود که الگویی برای تمامی مسلمانان جهان است.

وی تاکید کرد: باید مسلمانان با تکیه بر مکتب امام حسین (ع) رفتار و کردار خود را به خدای متعال عرضه کنند و یقینا اگر اعمال مان برای جلب رضایت خدا باشد مورد قبول قرار می گیرد.

حجت الاسلام حسینی آرمان اصلی انقلاب اسلامی را تحقق اسلام ناب محمدی ذکر کرد و افزود : اسلام ناب محمدی منافع دشمنان اسلام را به خطر می اندازد و این همان کاری است که انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) انجام داده است.

وی در پایان بر لزوم قدردانی از خون شهدای انقلاب اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.